آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

خيلي بيشتر از متن وبلاگ شما، براي من نظراتي كه گذاشته شده بود جالب بود، گويا كساني كه نظر گذاشته بودند اين نظر رو براي تيتر وبلاگ گذاشته بودند و نه متنش، چون اگر متنش رو ميخوندند ايرادهاي اينچنين نميگرفتند

در متن شما هم آمده است كه منظور امام، تمام زنان در هر زمان و مكان و موقعيتي نبوده است.

يك نفر گفته كه معصوم در حال احساسات حرفي نميزنه!!! چرا؟! كي گفته اين رو؟! معصوم يعني كسي كه اشتباه و گناه نميكنه، نه كسي كه بي احساس باشه! و با توجه به دلايلي كه ذكر شد مسلم ميشه كه اشتباهي صورت نگرفته و با توجه به هدف تنوير افكار عمومي در مورد پيروي از زنان فاسد اين مطلب حتي لازم هم بوده.

در جواب (نامسلمان)، ميخوام بگم كه از همون سطر اول نظرتون كاملا مشخصه كه شما تابع سه دستور زرتشت هستيد و خداي نكرده اهل ياوه گويي و حرف مفت نيستيد!!!

يكي گفته بود مثالها منحرف كننده از بحث اصليه، نه عزيزم، خاصيت مثال اينه كه سخنران از يك مطلب ديگر با همون وزن ولي نه الزاما از همون جنس مطلبي رو بيان ميكنه! انتظار نداري كه چيزي رو با مثال زدن از خودش ثابت كرد!!!

از كي تا حالا به (شواهد تاريخي) و (مثال هاي قرآني و كلامي) و (شرح زندگينامه) گفته ميشود (توجيه)‏؟؟؟؟

شيرين خانوم هم كه ميگه خيلي تحقيق كرده فكر كنم فقط يك كتاب خونده و تعريف عقل رو تو همون كتاب پيدا كرده!! عزيزم يك كم بيشتر مطالعه كن!

در مورد ناقص الايمان بودن هم كه دوست عزيزم آقا رضا اظهار نظر كرده و گفته نماز و ايمان به هم ربط ندارند، عرض ميكنم كه ايمان مراتبي داره، شناخت، اشتياق و عمل و چون زنان هر چند شناخت و اشتياق فراواني دارند با كاستي هايي در عمل مواجهند از اين رو اين سخن در باب ايمان زنان گفته شده است، اما اين حرف الزاما به معناي ايمان كمتر آنان نيست، چه بسا زناني كه با شناخت و شوق بي حدي كه داشتند، از مردان بسياري سبقت گرفته اند،‏ اما اين امر نشاندهنده آن است كه ظرفيت ايماني زن به مراتب كمتر از مرد است و اين در طول تاريخ ثابت شده است، چنانچه اگر توجه كنيد در هيچ دين الهي و حتي مكاتب غير الهي، زن به عنوان پيامبر يا بزرگ دين وجود نداشته است، كما اينكه در اديان الهي هيچ زني پيامبر نشد. اما نمونه هاي بسياري از زنان با تقوا، شناخت و شوقي كه در رضاي پروردگار داشتند و با سعي بسياري كه در عمل به آن كردند، مشهود است، همانند مريم مقدس و حضرت فاطمه زهرا و ....

در اين مورد راهنمايي ميكنم اين صفحه رو مطالعه كنين